poniedziałek, 3 października 2016

DIY rozkwitający kwiat, prawdziwe cuda z paperu.

Dziś prosta papieroplastyka. Niezwykle urokliwa zabawka z papieru dająca możliwość pochwalenia się sztuczką, prawie magiczną!
Rozkwitające kwiaty z papieru.   Tak przekornie w opozycji do dzisiejszej deszczowej jesieni  ;) Ale już i tematy jesienne w przygotowaniu.

Sprawa łatwa, efekt zabawny. Nawet użyje słowa, które u mnie się rzadko pojawia... to jest urocze :)




Potrzebujemy:
-Kartka papieru, ja użyłam zwykłej kartki do drukarki.
-Kredki i nożyczki.
-Talerz z wodą



Zaczynamy:
1. na kartce rysujemy kwiaty, wielkość dowolna, ale proponuje nie większy niż wnętrze dłoni.
2. wycinamy
3. zaginamy płatki do środka
4. teraz pozostaje nam najciekawsza część zabawy, kładziemy kwiat na wodzie i czekamy aż ROZKWITNIE.


p.s.
Proponuje po kryjomu, zanim zaczniecie zabawę z dziećmi sprawdzić czy kartka, którą będziecie używać pod wpływem nasiąkania będzie się rozprostowywać. Jak pisałam, ja użyłam zwykłej, przeznaczonej do drukarki.






i jeszcze jedno na dokładkę
dopisałam swój blog do bloglovin, jeśli komuś wygodnie w ten sposób śledzić wpisy na blogach to podsuwam mój Follow 

i przypominam o zBLOGowanych  tam także można śledzić wpisy z ulubionych blogów.
zBLOGowani.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz